Aankomst - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Mark Gestel - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Mark Gestel - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Mark van Gestel

Blijf op de hoogte en volg Mark

03 Februari 2014 | Suriname, Paramaribo

We zijn eergisteren aangekomen. Wat een luxe zo met KLM. Ik heb mezelf helemaal het schompes gegeten! Echt top!
In het vliegtuig hadden we airco. We overleefde prima in ons vestje zo zonder jas. Dat was wel even een klap toen we uit stapte. FUCKING HEET! Maaaaar gelukkig wel klam, zodat de warmte goed te verdragen was. Eenmaal door de douane heen gekomen, zijn we door Chico, onze taxichauffeur, naar ons appartementen complex gebracht. Wat een genieten gast is dat. Hij moest nog wat eten op halen bij zijn oma, toen hebben we gelijk zijn hele familie ontmoet. Allemaal blij en zwaaien enzo. Ja, de mentaliteit hier bevalt me wel. We zijn rond 10u gaan slapen, dat is 2u Nederlandse tijd. Ik had toen niet echt een jetlag, maar was wel moe. Vandaag merkte ik meer van de jetlag. Ik stond om 7u op (11u NL), maar moest ook wel ff om 19u gaan liggen. Morgen gaan we Paramaribo wat meer verkennen. Even kijken naar goedkope freetschuren, want hier kunnen we bijna niet koken van de smoetsigheid van de keukens. T is duidelijk te merken dat we hier met studenten te maken hebben. Onze kamers daarentegen zijn piekfijn in orde voor de Surinaamse begrippen.

We hebben nog niks gedaan aan ons project. Morgen of overmorgen gaan we met onze stagebegeleider hier over praten. Dan leren we hem kennen en weten we wat we kunnen gaan doen.

  • 03 Februari 2014 - 10:06

    Charlotte:

    Hey mark,
    Leuk verslagje! fijn dat de eerste indrukken zo positief zijn.
    Dat is een goed begin van je avontuur :)
    Succes met je eerste stagedag.

    x

  • 03 Februari 2014 - 17:54

    Marion:

    Haaaaaaaa Merkske!

    Wat leuk om te lezen, vooral jouw humor... FUCKING HEET :P
    Hoe wèrrum ist doar? Ne groad of vèventwintig?! Haha..

    Lekker genieten jullie!

    xxx

  • 03 Februari 2014 - 17:56

    Carolien:

    Heej reiziger, fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Uh freetschuren? Als ik jullie was zou ik bij de oma van Chico gaan eten ;-) veel succes en ik ben benieuwd naar de foto's en verhalen.

  • 03 Februari 2014 - 18:15

    Karin:

    Hahaha, ik kan wel lezen dat het door jou geschreven is, kerel. Leuk dat je een poging doet om een blog bij te houden. Je zult het snel heel druk krijgen, denk ik zo ;) Nou we houden contact en geniet van je tijd daar, het vliegt enorm snel voorbij. Geloof mij maar :) xx

  • 03 Februari 2014 - 18:49

    Dennis:

    Heee maat!

    Mooi te lezen dat je goed aan bent gekomen en jezelf flink hebt vol gefreten in dat vliegtuig haha! Heel veel plezier in Suriname, en ik ga je zeker volgen!

    Lataaaaah Merk!

  • 03 Februari 2014 - 18:52

    Jack De Leeuw:

    Hey jongelui. Leuk te zien dat het tot zover leuk was voor jullie. Even de zaak maar goed verkennen en nog wat genieten. Ik wens jullie veel succes met je stage en met alles wat je onderneemt. Ik zal jullie zeker volgen en ben benieuwd naar jullie ervaringen. Groetjes Uit Boal.

  • 03 Februari 2014 - 18:53

    Pieter:

    Leutig!

  • 03 Februari 2014 - 19:33

    Bas:

    Heujj Brabo!!

    Goed te lezen dat t je nu al bevalt!! :) Ik hou jullie in de gaten!
    Ik ben benieuwd hoe t echte werk jullie daar gaat bevallen in die hitte.. Horen het vanzelf gok ik :P

    Groetjes

  • 03 Februari 2014 - 20:44

    ( Tante ) Jolanda:

    He Mark,
    Veel succes met je stage. Maar vergeet vooral niet te genieten daar. Leuk om je via deze weg te volgen met alles wat je gaat doen of niet doen.
    Groetjes van de Geertsjes uit Gilze

  • 03 Februari 2014 - 23:43

    Tineke:

    Vind ik leuk!
    Wat cool een reisverslag, nou ik wacht met plezier op jou volgende Mark verhaal

  • 03 Februari 2014 - 23:48

    Nathalie:

    Mark! Klinkt goed zeg, en zeer herkenbaar!

    Geniet ervan!

  • 04 Februari 2014 - 16:51

    Rens:

    Ik hoor het al, jij komt niet meer terug. Maak ons hier niet te jaloers hé ;)

    Succes daar!

  • 06 Februari 2014 - 14:59

    Annemiek:

    Zet hem op Mark!

  • 11 Februari 2014 - 20:38

    Marleen:

    Merkske, have fun daar aan de andere kant van de wereld. Goed om te horen dat de mensen er vriendelijk zijn. xD greets uit Nedurland hihi. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mark

Op reis in Suriname

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 499
Totaal aantal bezoekers 6519

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 07 Juni 2014

Suriname

Landen bezocht: